solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Happy smile

Publicerad 2014-08-07 14:56:00 i Glädjeämnen,

I dag är jag jätteglad. Jag har varit hos tandhygienisten och fått ett bra besked, nästan som att få en guldstjärna i tandkortet faktiskt. 
 
I hur många år som helst har jag gått och spolat tandköttsfickor och plågats med stickvapen, av än den ena och än den andra hygienisten. Åratal av tandgnisslande och spända käkmuskler har gjort stor skada på mina tänder och käkben.
 
Så slutade min senaste tandhygienist och jag fick en vikarie från Karlstad. Vilket proffs. En gång var jag till henne, och det började hända saker... det verkar som om hon fått bukt med en hel del och jag är strålande glad för det :) Synd att jag inte får fortsätta hos henne bara.
 
Bara en sak till som jag tänkt på ett tag.
 
Den som lånade den här boken av mig (och som jag glömt bort vem det är förstås):
 
 
Jag börjar sakna den. Det känns som om det är dags för en kur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela