solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Moderna tider

Publicerad 2012-07-24 17:20:27 i Tekniska grejsaker,

Om någon tänkte på vilken bra bildkvalitet jag nu återigen har så kan jag tala om att jag har moderniserat mig alldeles förfärligt. Efter att senaste C905:an åkte i golvet på Konsum och att den före det hamnade i toaletten så har jag skrotat runt med en mobil som såg sitt bäst-föredatum nångång när berlinmuren föll.
 
Skrapigt ljud, urusel kamera och pinsamt utseende. Men nu har vi inträtt i androidvärlden och inhandlat Samsung Galaxy S2, både Gino och jag. Riktigt vad jag ska ha allt till vet jag inte än, men den tar bra bilder och ljudet är toppen. Jag känner mig riktigt up to date.  
 
Räkna med mer bilder framöver.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela