solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Grattis syrran

Publicerad 2012-12-30 23:07:00 i Glädjeämnen,

I dag fyller min syster år.
Som den goda storasyster jag är så ringde jag vid 9-tiden sådär och ropade GRATTIS!
 
Å vad glad hon blev som hade jobbat hela natten på Torsby-akuten, och precis hade lagt sig och somnat. Ooops. Men hon tog det med fattning och lät faktiskt lite glad ändå.
 
 
 
Nu försöker jag ställa allt tillrätta :) genom denna dikt av Siv Andersson.
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela