solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Oväder

Publicerad 2012-08-25 20:54:00 i På järnvägen,

Lite regnigt har det ju varit mest hela sommaren, men häromdagen tog det ändå priset. När jag kom till jobbet strax före två på eftermiddagen parkerade jag bilen två meter från dörren, hoppade ut, sprang in - och var dyngsur.
 
 
Bildbevis kommer här. Allt det gråa är regn, d v s  skyfall. Minns att det är mitt på dagen. Sen började det åska också som grädde på moset. Men då satt jag inne i värmen och njöt av att ha tak över huvudet och ett jobb inomhus.

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2012-08-26 07:38:17

Synd att du inte hade vidbyggt garage också. Med direktingång. Vad tänkte de på när de byggde det där huset?

Postat av: Marianne

Publicerad 2012-08-26 15:05:51

Mats: Det har du banne mig rätt i. En heltäckande carport skulle det säklart vara. Ska lägga in hos chefen en anhållan om en sån, vem det nu blir efter alla turer med omorganisation.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela