solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Fisakort?

Publicerad 2012-08-31 13:50:00 i Allmänt,

Läser i Expressen att Blondinbella har varit på toa och gjort nummer två, och sen märker att det inte finns toalettpapper. Vojne vojne.
 
Å maj gadd vad gör hon i en sån situation tror ni? Jo hon torkar sig med representationskvitton:
 
"Jag börjar titta på alla kvitton och letar vilket som har ett litet belopp, alla kvitton som jag använder blir jag betalningsskyldig till så alla representationskvitton från Restaurang Pontus på 2000 kr låter jag såklart vara och försöker hitta alla kaffe/taxi kvitton. Max 200 kr per kvitto blir min toa-gräns."
 
Kunde hon inte bara ha dragit kortet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela