solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Jag väljer i alla fall att tro att det är positivt

Publicerad 2011-07-29 12:38:15 i Allmänt,

Jägar´n har abstinens. Med flugsmällan i högsta hugg och bara en krycka, hasas det fram och tillbaka över köksgolvet, med varierande resultat. En fluga är särskilt irriterande och gäckar förföljaren gång på gång.

Jag fnissar lite när den visar fingret, undkommer tredje attacken och dessutom får G att med en viss möda förflytta sig runt hela köket.

- Skitfluga! Sitt still! 

Jag: - Hehe. Går det bra?

- Det är ditt fel, jag kan inte tänka.


Jag distraherar alltså. Är det positivt eller negativt?

      
         
Jag tror han ska få en elektrisk flugsmälla i födelsedagspresent. Ni vet hur män gillar saker som gnistrar och låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela