solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Vi får väl se hur det går

Publicerad 2011-02-08 17:24:02 i Små och stora projekt,

Jämt nu är jag litte nervös.

Jag fick stränga order och en summa pengar av my beloved när jag fyllde år:

- Köp dig en ny telefon. Du kan inte ha en telefon som bara krånglar.

Jag tror att jag bara ägt en helt ny mobil en gång, annars har jag ärvt av barnen och Gino. Jag tycker helt enkelt inte det är riktigt värt pengarna. Dyrt. 

Men nu har vi varit och tittat på en ny mobil. Den jag vill ha, en rosa Sony Ericsson C905 tycker jag kostar lite för mycket, nästan tretusen. Men, den har en jättebra kamera och jag skulle så gärna vilja lägga ut lite bilder igen på bloggen. Det var bara ett mushår ifrån att jag slog till och köpte en häromdan när vi var i Karlstad. Men, snåltarmen slog till och jag traskade ut ur affären.

Så. På Tradera låg en ROSA C905 i NYSKICK och vinkade glatt åt mig häromkvällen. Lite handsvettig la jag ett bud, som också blev det högsta.

Om det går vägen, om inte jag blir grundlurad så har jag en rosa c905 i min hand kanske redan i slutet av den här veckan?

Visserligen inte helt ny, MEN i nyskick. 

Och fjortonhundra är väl för lite för att man ska ta risken och luras?  Eller..?

Nyskick SonyEricsson C905 rosa Olåst !

Så himla fin.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-02-08 20:59:59

Det ska bli spännande att höra hur det har gått. Framför allt ska det bli spännande att se lite bilder från din värld igen.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-08 21:15:39

Cici: Håll tummarna så kan det bli lite värmlandsbilder på bloggen snart :)

Postat av: Karina

Publicerad 2011-02-10 17:35:11

Exakt den telefonen har jag! Rekommenderar den starkt. Och, den är sååå rosa och söt :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-11 20:47:00

Karina: Jag är sååå nöjd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela