solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Jag leder?

Publicerad 2011-02-16 18:12:34 i Allmänt,

Undrar om inte jag leder när det gäller konstiga krämpor/symtom/skador i och med att jag körde en nyckel till en lägenhet på Allégården i handen?

I vilket fall om man går igenom ovanliga jag har haft kontakt med/hört talas om genom åren, typ: 

*      Gaser i armbågen

*      Knäppningar i håret

*      Nattliga resningar av en stortå

*      Blyertsstift i plasthållare (ni vet en sån penna som man bytte stift i nerifrån när det tog slut) inpetad i
        örat på syrran vuxen person. Långt in. Föranledde remiss till Centralsjukhuset i Karlstad.

Jag tycker i alla fall att mitt ligger ganska bra till.

Eller? Vad har du själv eller någon du känner/hört talas om råkat ut för? Kom igen, bräck mig.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-02-16 21:42:28

Du leder helt klart. Jag tror aldrig någon har tänkt på att man aldrig ska ha en nyckelknippa i handen när man kliver på halkigt underlag.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-17 07:32:51

Cici: Jag hade aldrig tänkt tanken heller, jag LOVAR att jag hade en förvånad min när jag såg vad som hade hänt.

Postat av: Epsilon

Publicerad 2011-02-17 10:47:25

Ärta i näsan är vad jag kan bidra med. Men det slår ju varken gaser i armbågen eller knäppningar i håret.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-17 11:20:40

Epsilon: Ärta i näsan är ingen dum utmanare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela