solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Hej igen

Publicerad 2011-02-07 10:36:55 i Allmänt,

Hej hej.

Nu är jag tillbaka efter väldigt många dagar av total avhållsamhet.

Jag har haft en lång bloggfri period när jag varken läst bloggar eller skrivit på min egen. Det var otroligt nyttigt att rensa hjärnan en stund. Tror jag. Det känns ganska bra, för nu är jag liksom sugen igen.

Jag har även rensat tarmsystemet när jag legat hemma i andra omgången maginfluensa på tre veckor. Att jag inte orkat logga in på datorn kan också bero på det. I dag är jag tillbaka, på jobbet, på bloggen, i livet.

Så nu kör vi!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-02-07 18:54:51

Har du redan startat vårstädningen?

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-07 20:27:06

Cici: Som aldrig förr :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela