solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Stoppa in dom och kläm till

Publicerad 2010-09-20 17:09:18 i Allmänt,

Jag har varit på mammografi i dag. En del tycker att det gör hemskt ont men jag tycker inte det är så farligt. Jag har ju dansat med en viss herr Nordlund på Björnidet i Torsby på syrrans trettioårskalas. Det var ett tag sen men jag har nog fått hög bröstklämningssmärttröskel av det.

Annars har jag mest gått omkring och muttrat över valresultatet. Sverigedemokraterna in i riksdagen, tvitvitvi. Jag är inte den som bryr mej så hemskt mycket i vanliga fall, men nu känns det som om det drog in en kall vind över Sverige. Skulle vilja stoppa in allihop i mammografiapparaten och klämma till.

Om inte Nordlund kan ta hand om dom.


Kommentarer

Postat av: cici

Publicerad 2010-09-21 01:21:41

Skicka Nodrlund till riksdagshuset genast, dom kanske har dans på sitt nya kontor, de där bruna!

Postat av: cici

Publicerad 2010-09-21 01:22:32

Ursäkta, Nordlund skulle det förstås vara.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-09-21 08:53:26

Skulle tro att dom festar på rejält i dagarna sju. Jag ringer Nordlund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela