solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Tänk på det nästa gång

Publicerad 2010-09-30 08:56:08 i Reflektioner,

Min mobil har fått spatt. Den har raderat alla bilder (176 st), bytt ringsignal och bakgrundsbild. Utan inblandning av människohänder. Duktigt eller hur? Man imponeras allt lite av tekniken i stort och Sony Ericsson i synnerhet. Eller är det andra krafter? Jag funderar på att tillkalla producenten för programmet "Möte med det okända" eller vad det heter.

Sist jag zappade mej genom en TV-kväll hamnade jag där. Det var precis när mediet med de konstiga ögonen talade om för en kille att anden brukade stå bakom honom och kolla på när han stod och åmade sej framför spegeln. Naken.
Därför står jag numera aldrig naken framför spegeln och drar in magen, spänner rumpan och hissar upp brösten.
Man vet ju aldrig vem eller vilka som står och fnissar där bakom.











Kommentarer

Postat av: Tant Grön

Publicerad 2010-09-30 15:46:38

Min mobil gör likadant. Ericsson modell G502. Men jag har inte råd att köpa en ny jävla mobil så nu står jag här med en mobil som byter ringsignal så att jag inte alltid fattar att det är min egen mobil som ringer. I bland stänger den av sig själv. Blä.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-09-30 18:13:53

Precis så håller min på också, jag har heller ingen lust att lägga en massa pengar på en ny mobil just nu så den får väl hålla på. Men man blir lite trött på den.

Postat av: Karina

Publicerad 2010-10-04 13:13:58

ha ha snacka om pinsamt! Man ska nog passa, kanske är man aldrig ensam... :)

Postat av: Karina

Publicerad 2010-10-04 13:14:20

Passa SIG menar jag förstås.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-10-04 16:39:47

Karina: Hemska tanke! Man kan bli paranoid för mindre =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela