solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Plattbröstad och bredrôvad

Publicerad 2010-10-23 08:26:15 i Jakt,

Jag är uppe och gör frukost till G, det är älgjakt i dag. Omelett, skinkmackor, c-vitamin och kaffe.

Han kommer ner och konstaterar att det är nästan lika bra som härommorgonen. Då skulle han åka och jobba jättetidigt och jag gick upp strax efter tre och grejade frukost. NÄSTAN lika bra, va!

- Ja då stod du naken.

- Gulle. Love u.

Sen packar han ryggsäcken som han fick i 55-årspresent av mej och ungarna,  med bred och rejäl sittdyna, ungefär metern, och handtag på sidorna. Helt underbar att sitta på under älgjakten när det kan bli fråga om att sitta stilla i timmar.

- Det är synd att dom här handtagen inte är längre isär.

- ????

- Annars kunde ju du kommit ner emellan så du kunde låna den ibland. Hehe. 



Ingenting för min rumpa alltså.

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2010-10-23 13:53:20

Så sa han bara för att han vill ha den ifred!

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-10-24 07:55:48

Karina: Så måste det vara, såklart :)

Postat av: Karina

Publicerad 2010-10-24 08:34:50

Såg du mitt mail?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela