solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Ville bara berätta att...

Publicerad 2010-03-20 15:25:33 i Glädjeämnen,

...vi gick upp klockan sju i morse och var på gymmet före åtta. Äntligen kom vi iväg. Det var jättekul och jag hoppas vi kommer att etablera en ny god vana i vår, det kändes som om vi kommer att fortsätta.

... när vi kom hem igen gjorde Gino äggröra och kaffe medan jag stod i duschen. Vilken härlig morgon.

... Gino tog hem veckans lördagsmorgonfrågestund med Helgmagasinet. Han slog mej med 21-19. Han skulle inte förlåta mej om jag missade att lägga ut det resultatet på bloggen.

... jag är glad ändå.

... solen skiner och smälter snön. Det droppar så härligt från taken.

Mmmmmm.

Kommentarer

Postat av: Cici Lindgren

Publicerad 2010-03-21 14:42:34

Låter verkligen sunt!

Det enda gym vi har tillgång till här är skogspromenader med hundarna. Men det är nästan för tidigt för dom före åtta. Det räcker med en liten pinkrunda i byn så dags.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-03-22 08:19:46

Naturen är allt det bästa gymmet egentligen, eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela