solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Glad, jovizzzzzzzt men trött

Publicerad 2010-03-05 05:56:37 i På järnvägen,

I dagens läge ska man vara glad att man har ett jobb. Och det är jag, dessutom har jag ett jobb jag stormtrivs med.

Men förlåt, Gud, att jag inte hoppade upp ur sängen med ett Halleluja klockan fyra i morse. Fjärde svintidiga morgonen på raken. Har nog sovit tre timmar i natt.

ZZZZzzzzzzzzzzzzz.

Första tåget har startat och gått som det ska. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela