solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Säkert mjuk, men...

Publicerad 2010-06-29 15:43:49 i Allmänt,

Tygpåse creme


Lantlig tygpåse "M" i cremefärg. Mått:30x40cm
Användbar som toalettpapper, pyjamaspåse eller som skopåse
89:-
Antal:  
  Lägg i varukorg
Tygpåse creme

Har precis beställt en sån här för jag tyckte den var fin. Och så var det ett "M" på också. Men inte tror jag precis att jag kommer att torka mej i röven med den?


Och ja, texten ovan är kopierad från butikens hemsida. Tror ni jag sitter och hittar på? =)

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2010-06-29 16:13:47

Står det verkligen "som toalettpapper"?! Kanske en förväxling av prepositionerna.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-06-29 16:16:44

:) Exakt. Texten är kopierad rakt av. Lite kul faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela