solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Premiärtur

Publicerad 2010-06-28 18:41:14 i Glädjeämnen,

I går kväll åkte vi motorcykel, för min del var det premiärtur.

Jag är särskilt glad för:

...  jag blev inte speciellt stel

... och inte fick jag så jätteont i rumpan heller

... jag frös inte alls

... det var kanonfint väder hela turen - inte en droppe regn

... att jag lyckades spotta bort insekten som fastnade på läppen innan den hamnade i munnen

... att vi tog Östra Ämtervikssidan hem som är riktigt kurvig och mc-vänlig



Här kommer vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela