solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Bzzz Bzzz Bzzz... ingen getingmidja, nä

Publicerad 2010-06-04 13:45:22 i Allmänt,

Ute och går med Alva.

En bil åker upp bakom mej och stannar till, det är grannfrun i norr och hennes mamma:

- Mamma undrar vart du har gadden..? Hi hi...

- ???? Gadden... menar du Gino så jobbar han, säjer jag fast jag EGENTLIGEN fattar att hon menar min tvärrandiga beige och svarta tröja.

- Haha, nä inte Gino, det var tröjan som mamma såg.

- Jag förstår. Kul. Det hade varit roligare om det hade varit den smala midjan, höhö.

 Moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela