solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

På bättringsvägen..?

Publicerad 2010-07-20 11:35:33 i Allmänt,

Gårdagskvällen tillbringades mer eller mindre i fosterställning. Det ska påpekas att bara att komma ner i fosterställning vid min ålder inte är det enklaste, men jag var bra nära. Uppallad med kuddar i soffan som Jabba the Hut. Med fjärrkontroll och kolsyrat vatten inom en armslängds avstånd.  

I dag känns det lite bättre, orkar gå någotsånär upprätt utan att stödja mej i väggarna och magen molvärker inte riktigt hela tiden. Och så hade jag sovmorgon, det var riktigt skönt.

Det blir nog bra det här. 

 

Gårdagskvällen.

Kommentarer

Postat av: Osloskånskan

Publicerad 2010-07-20 21:04:20

Låter jobbigt. Fint att det är bättre.

Postat av: Cici

Publicerad 2010-07-20 23:57:36

Jag har svårt att tro att man blir så där dålig av ett par extra sillbitar. Det är nog något annat som ligger bakom. Skönt att det verkar bli bättre i alla fall.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-07-21 06:42:25

Osloskånskan: ... men lite gnällig känner man sej så här efteråt. Nu är det mycket bättre i alla fall, skönt med tanke på att vi hoppas komma iväg till Trondheim i helgen. På motorcykel. :)



Cici: Nej det är nog inte sillens fel. Det var en rejäl pärs i alla fall. Hoppas jag gått ner i vikt..!? Nä. Det har jag inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela