solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Fel fel fel fel

Publicerad 2010-01-22 06:45:47 i Allmänt,

I går kom kontrolluppgiften från Skatteverket på inkomsten under 2009.

Det skilde på ungefär 100 000 där och uppgiftena på mitt senaste lönebesked.  ????  Kommer jag att få 100 000 retroaktivt nu i januari, eller? Vart har de pengarna tagit vägen? Någon dold löneförhöjning de glömt att betala ut?

Nu visade det sej att Skatteverket dubblerat uppgifterna för mej och mina kollegor januari till april 2009. Ny kontrolluppgift kommer.

Och jag som blev glad en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela