solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Gott självförtroende

Publicerad 2010-04-24 16:07:52 i Glädjeämnen,

Johan och jag sitter och käkar. Småpratar lite om att han ska ut i kväll, till Selma. Hotel Selma Lagerlöf för er icke ortsbor. Och så diskuterar vi diverse världskatastrofer.

- Jag hörde på nyheterna att prinsessan Madeleine & Jonas har brutit förlovningen, sa jag.

- Mhmm. Han tittar upp från tallriken. So what?

- Så nu finns ju chansen igen att få sej en prinsessa, kunde han Daniel från Ockelbo så kan väl du.

- Om hon kommer till Selma i kväll så.

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2010-04-25 20:16:27

ha ha, han är en typisk Sunnebo, hör jag!

Postat av: Cici

Publicerad 2010-04-26 08:55:27

Det är väl bra att han inte faller för fina titlar och kändisskap. Kanske mest synd om Madde som antagligen inte dök upp på Selma.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-04-26 09:53:42

Hon gick miste om en riktigt mysig kille ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela